Միրզոյանը կմասնակցի ԵՄ խորհրդի նիստին Զախարովան հեգնանքով մեկնաբանել է ԵԱՀԿ-ից Ռուսաստանին հեռացնելու շուրջ բանավեճը Հայկական պատվիրակությունը Հաագայում խոսել է քիմիական ահաբեկչության դեմ պայքարից Սպիտակի քաղաքապետին սպասարկող Lexus-ը վթարի է ենթարկվելՀայաստանի հավաքականի 9 բռնցքամարտիկ աշխարհի առաջնության եզրափակչում են Սյունիքի երկինքն՝ այսօր Արցախը հայաթափվել է, բայց Երևանն ավելի շատ անհանգիստ է կարմիր գծերի թանկացումից․ Շարմազանով «Հայասաթ-1»-ի արձակումը հերթական քայլն է՝ զարգացնելու Հայաստանում տիեզերական գործունեությունը․ ԲՏԱՆ ԲՏԱ նախարարը հետևում է «Հայասաթ-1»-ի՝ տիեզերք արձակմանը Սանկտ Պետերբուրգի օդանավակայանում հրդեհի հետևանքով պայթյուն է տեղի ունեցել Հնարավորություն կունենանք այլ երկրների հետ կրիպտոակտիվների տեղեկություններով փոխանակվել․ Բադասյան Խաչատուրյանը Սլովակիայի նախագահին է ներկայացրել տարածաշրջանում խաղաղությանն ուղղված ՀՀ քայելրը Գագիկ Խաչատրյանի գործով դատական նիստը կրկին հետաձգվել է Տիեզերք է արձակվում Հայաստանի առաջին հայրենական արբանյակը․ ՈՒՂԻՂ Չնայած անվտանգային սպառնալիքին` Փարիզյան համաձայնագրի խոստումները պետք է կատարվեն (տեսանյութ) Սահմանադրական բարեփոխումների հայեցակարգի նախագծի վերաբերյալ նոր առաջարկներ են ընդունվել Խաչատուրովի նկատմամբ խափանման միջոցը փոխվեց, սակայն իշխանության հետապնդումները շարունակվում են․ Աբրահամյան Հաճախ վարորդները ձևացնում են, թե ամրակապված են․ ՆԳՆ-ն զգուշացնում է (տեսանյութ) Հրադադարի ժամկետի ավարտից հետո Գազայում ավելի քան 100 մարդ է զոհվել Փաշինյանի խաղաղությունը մեզ տանելու է նոր պատերազմի․ «Զանգ»-ը շարունակում է ակցիաները ՀՀ-ն ԱՄԷ-ի հետ ստորագրել է «Կիբեռանվտանգության համագործակցության վերաբերյալ» փոխըմբռնման հուշագիր Քննարկվում է Հայաստանի և Մոնտենեգրոյի միջև իրավապայմանագրային բազայի ձևավորման հարցը Հայաստանում առաջին անգամ հայտնաբերվել է Օմիկրոնի նոր տարբերակ Նոր նշանակումը բոլորովին պատահական չէ․ ԿԳՄՍ նախարարը ներկայացրել է Լեզվի կոմիտեի նախագահին
Գրիգորի Խաչատուրովն ազատ կարձակվի
Հանձնառու ենք Ադրբեջանի հետ հարաբերությունների կարգավորմանը․ Միրզոյանը՝ ԵԱՀԿ գլխավոր քարտուղարին (տեսանյութ) Էլեկտրական ավտոմեքենաները ազատված կլինեն Երևանի կենտրոնում կայանելու համար տուրքերից Փոխարտգործնախարարը Սկոպյեում քննարկել է հայ-ադրբեջանական հարաբերությունների կարգավորման հարցը Խաչատուրովի կալանքն ուղղորդվում է 1 կետից, «փուչիկը» էն աստիճանի է փքվել, որ էլ չեն կարողանում պահել (տեսանյութ) Իրացման կետերում տեղեկատվական թերթիկի առկայությունը օրենսդրության պարտադիր պահանջ է․ ՍԱՏՄ 160000 դրամների մասին մի քիչ ավելի լուրջ․․․Ժաննա Անդրեասյանն ընդունել է ՀՀ-ում ՄԱԿ-ի պարենի համաշխարհային ծրագրի գրասենյակի տնօրենին Նիկոլ Փաշինյանի գլխավորությամբ խորհուրդ է ստեղծվել Աշոտյանը կալանավորված է Փաշինյանի ստերը ի ցույց դնելու համար, Խաչատուրովը, Մալյանը քաղբանտարկյալ են (տեսանյութ) Երասխ-Երևան ավտոճանապարհին բախվել են «Kia»-ն և «Hyundai»-ին Անձը չպարզված տղամարդը «Գյումրի» ԲԿ-ում մահացել է Հետևյալ հասցեներում լույս չի լինիԿամավոր ատեստավորման արդյունքում 60-69 տոկոս արդյունք ցուցաբերած ուսուցիչների դրույքաչափը սահմանվել է 200.000 դրամՉի կարելի Նիկոլի վարչապետությամբ թույլ տալ նոր արտահերթ ընտրություններ․ Արտակ ԶաքարյանՀՀ և Անդորրայի ԱԳ նախարարները քննարկել են հարաբերությունների զարգացումը թե՛ երկկողմ ձևաչափով, թե՛ բազմակողմ հարթակներումՌԴ իրավապահների կողմից հետախուզվող 33-ամյա Պարույրը ներկայացել է ոստիկանությունՊրեմիերա․ Սոֆի Մխեյան - «Հեռանում եմ»Եղանակն առաջիկա օրերինԵրիտասարդը, աներոջն առերևույթ սպանելու դիտավորությամբ, կրակել է իր կնոջն ու երեխաներին տեղափոխող աներոջ ավտոմեքենայի ուղղությամբ. նրա նկատմամբ հանրային քրեական հետապնդում է հարուցվելԼիահույս եմ, որ Ռումինիան կշարունակի իր ջանքերը՝ ուղղված Հարավային Կովկասում խաղաղության հաստատմանը. ԽաչատուրյանԽուլիգանություն` Տերյան փողոցի զբոսայգումՎանաձոր-Սպիտակ ավտոճանապարհին մեքենաներ են բախվել․ կան տուժածներ
Նարեկ Մալյանի կալանքի ժամկետը երկարացնելու մասին դատավորի որոշման դեմ բողոք է ներկայացվել դատարան
ՔՊ-ն որոշել է զավթել Հայաստանի տեղական ինքնակառավարման մարմինները. Գառնիկ ԴանիելյանՀայ և թուրք մարդկանց միջև մի անհաղթահարելի արյան գետ է գոյացել, որը երբեք թույլ չի տա այս երկուսին ապրել հաշտության մեջ. Արա Պողոսյան
Վազող տողեր

Հանրային քննարկման է ներկայացվել սովորողի ուսումնառության արդյունքների գնահատման կարգի նախագիծը. ԿԳՄՍՆ

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը հանրային քննարկման է ներկայացրել պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների սովորողի ուսումնառության արդյունքների գնահատման կարգի նախագիծը:

ԿԳՄՍՆ-ից NEWS.am-ին հայտնում են, որ համաձայն նախագծի՝ գնահատման կարգի ներդրումը նախատեսվում է իրականացնել փուլային եղանակով՝ համաձայն հանրակրթության պետական նոր չափորոշչի ներդրման ճանապարհային քարտեզի:

Գնահատումը նպատակ ունի որոշելու սովորողի կարողունակությունների զարգացման աստիճանը՝ ըստ ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով և ծրագրերով սահմանված վերջնարդյունքներին համապատասխան ձեռք բերած գիտելիքների, հմտությունների, դիրքորոշումների ու արժեքների ձևավորման աստիճանի: Գնահատման գործընթացի հիմքում ընկած են հավաստիության, հուսալիության, օբյեկտիվության, մատչելիության, արդարության և թափանցիկության սկզբունքները: Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սովորողի ուսումնառության արդյունքների գնահատումն իրականացվում է նույն սկզբունքներով՝ ապահովելով սովորողի անհատական ուսուցման պլանով նախատեսված խելամիտ հարմարեցումները, մատչելի ձևաչափերը, անհատական օժանդակ սարքավորումներն ու միջոցները:

Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողի ուսումնառության արդյունքների գնահատման երեք տեսակ.

1) հայտորոշիչ գնահատում,

2) ձևավորող գնահատում,

3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող):

Հաստատությունները կարող են կիրառել գնահատման այլ համակարգ, որը համապատասխանեցվում է 10 միավորային սանդղակին: 10 միավորային սանդղակում որևէ թիվ չի հանդիսանում անբավարար գնահատական, և յուրաքանչյուր նիշ նկարագրում է աշակերտի հաջողության որևէ մակարդակ: Քանակական գնահատումը ցույց է տալիս աշակերտի ուսումնական հաջողությունները. սկսվում 1 միավորից և չունի անբավարար սանդղակ։

Ձևավորող (ուսուցանող) գնահատման մեթոդներն ու ձևաչափն ընտրում է ուսհաստատությունը: Գնահատումն իրականացվում է ուսումնական տարվա ընթացքում (ընթացիկ), կիսամյակի և ուսումնական տարվա ավարտին (ամփոփիչ), հանրակրթական ծրագրի յուրաքանչյուր աստիճանի ավարտին (ամփոփիչ ատեստավորում)։

1-4-րդ դասարաններում և 5-րդ դասարանի առաջին կիսամյակում միավորային գնահատում չի իրականացվում: Ընթացիկ գնահատումը կատարվում է բնութագրման միջոցով, իսկ որպես տարեկան ամփոփիչ գնահատական՝ կազմվում է յուրաքանչյուր սովորողի ուսումնական առաջադիմության բնութագիրը՝ համաձայն կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմնի սահմանած կարգի: Միավորային գնահատումը կիրառվում է սկսած 5-րդ դասարանի երկրորդ կիսամյակից: 7-12-րդ դասարաններում յուրաքանչյուր աշակերտ տարեկան իրականացնում է առնվազն մեկ ուսումնական նախագիծ՝ իր ընտրած առարկայից կամ առարկաներից։ Այլընտրանքային ծրագրեր իրականացնելու դեպքում կարող է գործել գնահատման այլ կարգ:

Սովորողների ընթացիկ գնահատականների հիման վրա կիսամյակային, իսկ կիսամյակային գնահատականների հիման վրա` տարեկան գնահատականները ձևավորվում են կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմնի սահմանած կարգով:

Հանրակրթական ծրագրի յուրաքանչյուր աստիճանի ավարտին իրականացվում է պետական ամփոփիչ ատեստավորում` կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմնի սահմանած կարգով: Պետական ամփոփիչ ատեստավորումն իրականացվում է ուսումնական առարկաների տարեկան գնահատականների, ավարտական քննությունների կամ ստուգարքների և բնութագրման արդյունքներով: 4-րդ դասարանում իրականացվում է ամփոփիչ գնահատում՝ բնութագրման միջոցով, 9-րդ դասարանում՝ ավարտական քննություններ, 12-րդ դասարանում՝ պետական ավարտական քննություններ: Չափորոշչային պահանջների կատարումը ստուգելու նպատակով Կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմինն իր կողմից սահմանված պարբերականությամբ դպրոցներում պետք է կազմակերպի արտաքին գնահատում։

Հիմնական և միջնակարգ դպրոցի ավարտական քննությունների ժամանակ կրթության կառավարման լիազորված մարմնի որոշմամբ կարող են կիրառվել գնահատման այլ համակարգեր: Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սովորողի գիտելիքների քանակական (միավորային) ընթացիկ գնահատումն ու ամփոփիչ ատեստավորումը կարող է իրականացվել ըստ անհատական ուսուցման պլանի՝ 10 միավորային սանդղակով:

Քաղաքացիները և շահառու խմբերը մինչև փետրվարի 11-ը կարող են նախագծի վերաբերյալ իրենց առաջարկություններն ու դիտողությունները ներկայացնել Իրավական ակտերի նախագծերի հրապարակման միասնական կայքում: