Ռուսական հենակետերը Տավուշից դուրս կբերվեն. ՓաշինյանԽաբելով ամեն ինչ առաջ են տանում` Ոսկեպարում ուրիշ բան են ասում, Կիրանցում՝ ուրիշ, Բերքաբերում՝ ուրիշ. տավուշցիները շարունակում են փակ փակել ճանապարհըԺողովուրդ ջան, ինչ մտահոգող հարցեր կան, եկել եմ` հասկանամ. ՆԳ նախարարը ժամանեց ՏավուշԲավարար է, որ 100-150 հազար մարդ իր ընդվզման ձայնը բարձրացնի` ոչ միայն համացանցում. սթափ մտածողները շատ ավելին են. Րաֆֆի Ասլանյան«Այս դաշտը մի քիչ թեքություն ունի, որ գնդակ ըլներ....». Փաշինյանին բացատրեցին, որ այդպես պետք է լինի և գնդակ տվեցին (տեսանյութ)«Ժողովուրդը խաբվել է». տավուշցիները փակ են պահում ճանապարհը, ոստիկանները պահանջում են բացել այնՈսկեպարցիներին ասել եմ, եթե սահմանազատման ընթացքում որևէ հարց առաջանա տների հետ կապված, մենք ձեզ տեր կկանգնենք. պետք լինի` նոր տներ կկառուցենք. ՓաշինյանՓաշինյանը 4 գյուղերի հանձնումն էական ձեռքբերում է համարում Հայաստանի համարՀարգելի «արևմտամետներ», չե՞ք զարմանում, թե ինչու է Արևմուտքն այդքան արագ ողջունում Հայաստանի զիջումները. Վահե ՀովհաննիսյանԱպրելու իրավունքը վերագտնելու համար պայքարել և ապստամբել է պետք․ Անանյան
ՀՐԱՏԱՊ. Լարված է իրավիճակը Ոսկեպար, Կիրանց և Բաղանիս գյուղերում. ՈւՂԻՂ
ԱՄՆ-ն դուրս կբերի իր զորքերը Նիգերից
Արտակարգ դեպք՝ Երևանում․ հիմնական դպրոցներից մեկում, վիճաբանության ժամանակ, 14-ամյա երեխան ատրճանակով կրակել է 15-ամյա երեխաների վրա
Բացահայտվել է «Սևան ազգային պարկում» առանձնապես խոշոր չափերի հափշտակության և փողերի լվացման բազմադրվագ դեպք
Նվազագույն ծրագիրը այս գործընթացը կասեցնելն է, առավելագույնը այն է, որ այս մարդիկ պետք է չիշխանավարեն. Բագրատ Սրբազան (տեսանյութ)
Արցախի վերնախավը հավաքվել էր. «Հրապարակ»Տավուշում սահմանազատման և սահմանագծման գործընթացը բխում է նոյեմբերի 9-ի փաստաթղթից. Մովսես Հակոբյան․ «Ժողովուրդ»Էկվադորում 2 ամսով արտակարգ դրություն է հայտարարվելՆույն Արցախի թեման է` որոշ առանձնահատկություններով, երբ 2018 թվականից արդեն պարզ էր, թե ինչ է տեղի ունենալու մեր երկրի հետ, բայց երկար ժամանակ այդ մասին խոսողներին, զգուշացնողներին ցանցերում «քացու տակ էին գցում». Աբրահամյան
38-ամյա որդին սպանել է հորը. Նա դանակի մի քանի հարված է հասցրել. որդուն գտել են հարևան գյուղում
Արամ Սարգսյանի մտերիմին մեկ բուլդոզերի համար 700 հազար դոլար են տվել. «Հրապարակ»82 մլն 168 հազար դրամ 1080 ծառի համար, որից տնկվել է մոտ 400-ը․ «Ժողովուրդ»Մինչ Տավուշի հողերի հանձնման հարցն էր լուծվում, Փաշինյանը բեմականացում էր վայելում. «Հրապարակ»
Ողջունում ենք Ալմա-Աթայի հռչակագրի շուրջ Երևանի և Բաքվի համաձայնության մասին հայտարարությունը․ ԱՄՆ պետքարտուղար
Մայիսի 1-ից ուժի մեջ է մտնում Էլեկտրոնային ծանուցումը նախընտրելու դեպքում 20 տոկոս նվազ բոնուսային համակարգի բաղադրիչըՆիկոլ Փաշինյանի հերթական նվերը Ադրբեջանին, Բաքվում ցնծում են. «Հրապարակ»Փրկենք արցախյան մշակույթը. ընթանում է «Փրկենք՝ վաղվա համար» համահայկական հեռուստամարաթոնը (ուղիղ)Իսրայելն Իրաքում հարձակվել է իրանամետ խմբավորման շտաբի վրաԴեպի Վրաստան հանրապետական նշանակության ճանապարհի հանձնումը քրեական հանցագործություն է. Մեսրոպ ԱռաքելյանՀանձնման հերթական արարը. ոսկեպարցիներին այլ բան է ասում, իսկ իրականում այլ բան պայմանավորվում. «Փաստ»Պատրաստեք 100 դրամանոցները. մայիսի 1-ից հասարակական տրանսպորտի վարորդներն այլևս գումար չեն մանրելու. «Փաստ»Փաշինյանը «մահապարտ» է. գիտի` եթե Հայաստանը մնա, ինքը, ի վերջո, դատվելու է․ ԹևանյանԱՄՆ-ն Սաուդյան Արաբիայի հետ հարաբերությունների կարգավորման դիմաց Իսրայելից պահանջում է Պաղեստինի ճանաչումը. The Wall Street JournalՄենք պետք է հաղթենք Գազայի հատվածում. ՆեթանյահուՈսկեպարի բնակիչները հայտարարել են, որ Փաշինյանն իրենց այլ բան էր խոստացել ԱՄՆ-ն և Իսրայելը քննարկել են Ռաֆահում ծրագրված գործողությունըՓաշինյանն այցելեց Տավուշ, մանիպուլացրեց, վերադարձավ, սկսվեց հայրենիքի հանձնման համաձայնությունը․ Թովմայսան Արտակարգ իրավիճակ՝ Դավթաշենում. խմելու ջուրը 4-րդ օրն է՝ անխնա հոսում է ու ողողում թաղամասը «ՔՊ»-ն շարունակում է կազմակերպված ձևով համոզել, որ թշնամուն հող հանձնելը «ձեռնտու է» Հայաստանին․ Զաքարյան «Նիկոլ, դավաճա՛ն» վանկարկելով՝ բաղանիսցիները փակել են միջպետական ճանապարհը (տեսանյութ) Տավուշում պետական սահմանի սահմանազատման հարցով ՀՀ իշխանության վարքագիծը հակասում է պետական շահերին Տավուշի Բաղանիսի և Ոսկեպարի բնակիչներն այս պահին ակցիա են իրականացնում․ Sputnik Արմենիա Կրասնոդարը հաղթեց Ֆակելին. Սպերցյանը մասնակցեց խաղին, Հարությունյանը՝ ոչ Կանաչ ժամ եկեղեցու ոչնչացումը ցեղասպանական գործողություն է՝ հարձակում մշակութային ժառանգության վրա Հայտնաբերվել է կորած քաղաքացին Ադրբեջանը ջնջել է հողի վրայից օկուպացված Արցախի Քարինտակ գյուղը Ալվարդ Ստեփանյանը դարձավ 2024 թվականի Հայաստանի մինչև 18 տարեկան աղջիկների չեմպիոն Մահացել է ԵԱՀԿ ՄԽ Ռուսաստանի առաջին համանախագահ Կազիմիրովը ԵՄ-ն պաշտպանում է Ադրբեջանին՝ Տավուշի 4 գյուղերի հանձնման պայմանավորվածությունը «Մեծ յոթնյակը» պետք է հրաժարվի հավասարական մոտեցումներից․ «Գարդման-Շիրվան-Նախիջևան»
Մշակույթ

Ապրում ենք երկրում, որտեղ դրամային միավորն ավելի է գնահատված, քան կարևոր արժեքները, ցավալի է. Մարիաննա Գևորգյան

Հանրապետական և միջազգային առաջին կարգի դափնեկիր և ոսկե մեդալակիր Մարիաննա Գևորգյանը երկար տարիներ է, ինչ զբաղվում է քանոն նվագարանով: 2000թ. ավարտել է Երևանի Ա.Գաբրիելյանի անվան թիվ 12 երաժշտական դպրոցի, իսկ 2003թ.՝ Երևանի Ա.Սպենդիարյանի անվան երաժշտական դպրոցի քանոնի բաժինը: 2004-10թթ սովորել է Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայում՝ ավարտելով նաև մագիստրատուրան: 2012թ. ավարտել է ԵՊԿ-ի «Կատարողական և ստեղծագործական բարձրագույն վարպետություն» լրացուցիչ կրթության լրիվ դասընթացը, քանոն մասնագիտությամբ: Քանոնահարության ասպարեզում հասած մեծ հաջողությունների ու ձեռքբերումների մասին NEWSPRESS.am Culture-ը զրուցեց Մարիաննա Գևորգյանի հետ:

-Մարիաննա, ինչու՞ քանոն և ոչ ուրիշ երաժշտական գործիք:

-Երևի նախախնամություն էր, որովհետև ի սկզբանե ընդունվել էի ջութակի բաժին, այնուհետև տեղափոխել են քանոնի բաժին, և դա երևի ամենաճիշտ որոշումն էր, որի համար երբեք չեմ փոշմանել:

-Հարցազրույցներից մեկի ժամանակ Դուք այսպիսի միտք եք արտահայտել. «Յուրաքանչյուր մտքից է ծնվում ստեղծագործությունը և ապրեցվում այն»: Ի՞նչ մտքեր են հուզում Ձեզ և ինչպե՞ս եք կարողանում դրանք ապրեցնել երաժշտության միջոցով:

-Քո փոխարեն խոսում է գործիքդ: Եթե հոգիդ լիքը չլինի, և դու ասելիք չունենաս, դու չես կարող հանդիսատեսին տալ այն, ինչ կա քո ներսում: Իսկ ասելիք դու պետք է միշտ ունենաս: Լինում են դեպքեր, երբ բառերով չես կարողանում արտահայտել ասելիքդ, իսկ ստեղծագործությունների միջոցով շատ լավ կարողանում ես արտահայտել ապրումներդ:

-Ինչպե՞ք եք կարողանում այդ հույզերն ու զգացմունքները փոխանցել ունկնդրին:

-Այստեղ քեզ օգնության է գալիս տարիների փորձը: Այն ստեղծագործությունները, որոնք դու նվագել ես փոքր տարիքում, իսկ հետո ավելի հասուն տարիքում, այդ ժամանակ արդեն կարողանում ես երաժշտությունը լիովին քեզանով անել: Միայն այս պարագայում կարող ես հույզերդ ու զգացմունքներդ լիովին փոխանցել հանդիսատեսին:

-Կարելի՞ է ենթադրել, որ քանոնը միայն կանացի մատներ է սիրում, որովհետև այս ասպարեզում մենք գրեթե չենք հանդիպի տղամարդ քանոնահարի: Այսինքն՝ քանոնը միայն կանացի՞ գործիք է:

-Ես երբեք խտրականություն չեմ դրել՝ տղամարդ կնվագի, թե կին: Արևելքում, օրինակ, միայն տղամարդիկ են նվագում: Այնտեղ գրեթե չեք հանդիպի կին քանոնահարի: Սակայն, ես ավելի շատ հակված եմ այն կարծիքին, որ սա կանացի գործիք է, որովհետև այն շատ նուրբ է ու քնքուշ, իսկ կանայք ավելի էմոցիոնալ են, և կարծում եմ, որ նրանք ավելի ճիշտ կարող են վերարտադրել երաժշտությունը:

-Քանոն գործիքը մեզ է հասել 5-րդ դարից: Ինչպե՞ս է նրան հաջողվել պահել իր դեմքն ու դիմագիծը և հավուր պատշաճի ներկայանալ նոր սերունդներին:

-Այո, ճիշտ եք նկատել: Գործիքը մեզ է հասել 5-րդ դարից և մինչ օրս շատ փոփոխությունների է ենթարկվել, սակայն պահպանել է իր մաքրությունն ու զուլալ կերպով ներկայացել մեզ: Այսինքն՝ առանց այն մուղամների, որոնք մերը չեն: Ես չեմ ընդունում, որ պրոպագանդվում է մուղամը և որ մեդալներ ու պարգևներ ստանալու համար, նորամուծության քողի տակ ներկայացնելով, ասում են՝ դա մերն է: Ոչ, մերը չէ, մերը մաքուրն է: Ինչպես կարելի է վերցնել ու աղավաղել Մակար Եկմալյանի ստեղծագործությունները, պատճառաբանելով, իբրև թե նորագույն ձևով են մատուցում: Ես դա արվեստ չեմ համարում: Ու հավատացած եղեք, որ մենք ունենք այնպիսի անգին գոհարներ ու տաղեր, որ երբ նվագում ես այդ մի քանի, թեև փոքր տողերը, այնքան մաքուր և զուլալ է հնչում, որ ոչ մի ուրիշ նոտա չես ուզում խառնել, ուզում ես նվագել միայն այդ մաքրամաքուր մեղեդին:

Վերջերս մեծ պրեմիերայի ժամանակ ես նվագեցի կոմպոզիտոր Երվանդ Երկանյանի մշակած մեր հնագույն տաղերը, որոնք կոչվում էին «Տաղ Աստվածածնա»: Այս էլեգիան առաջին անգամ հնչել է քանոնի և երգեհոնի հետ միասին: Իսկ Վարդան Աճեմյանի «Աղջիկների պար» ստեղծագործության պրեմիերան, որը գրվել էր հենց ինձ համար, նվագել եմ մենահամերգիս ու արժանացել կոմպոզիտորների հոտնկայս ծափահարություններին: Դրանից ավել բան արտիստին պետք էլ չէ:

-Կա՞ ներքին կապ Ձեր և քանոնի միջև: Հաղորդակցվու՞մ եք միմյանց հետ:

-Իհարկե կա: Տարիների ընթացքում գործիքդ նմանվում է քեզ ու զգում է տրամադրությունդ: Եթե լարված ես լինում, հավատացած եղեք, որ չես կարող նվագել: Գործիքդ շատ լավ զգում է դա: Ու պատկերացրեք, որ նա նաև շատ նեղացկոտ է: Եթե որոշ ժամանակ նրան չես նվագում, ձայնը կարող է ընդհանրապես դուրս չգալ: Ժամանակ է պետք, որպեսզի գործիքդ նորից կարողանա քեզ հետ աշխատել:

-Մարիաննա, պատմեք Ձեր ձեռքբերումների, հաջողությունների, նաև անհաջողությունների ու հիասթափությունների մասին: Երբ ինչ-որ բանից հիասթափվում եք, ինչի՞ց եք ոգեշնչվում և որտեղի՞ց եք ուժ գտնում նորից ստեղծագործել:

-Ճանապարհը շատ բարդ է, քարքարոտ ու փշոտ: Մարդիկ, երբեմն, արհեստականորեն խոչընդոտներ են ստեղծում քեզ համար ու դրանով ավելի են դժվարացնում ուղիդ: Եթե չունեցար թիկունք, հովանավորյալ ու այնպիսի մարդիկ, ովքեր քեզ համար կհարթեն ուղիդ, որ դու կարողանաս առաջ շարժվել ու հասնել բարձունքների, հավատացած եղեք, որ չեք հասնի: Եթե ես իմանայի, որ այս մասնագիտությունն այսքան բարդ է, իսկ ճանապարհը՝ դժվարին, ես երբեք չէի ընտրի քանոնահարի մասնագիտությունը:

-Ձեր ասածից կարելի է ենթադրել, որ Հայաստանում տաղանդավոր մարդիկ գնահատված չե՞ն:

-Արժեհամակարգն է փոխվել: Հիմա տեղ են տալիս այլ արժեքների, իսկ մեր իսկական երաժշտությունը մղել են հետին պլան: Այո, մենք ապրում ենք մի երկրում, որտեղ դրամային միավորն ավելի է գնահատված, քան կարևոր արժեքները: Դա շատ ցավալի է:

- Նախորդ տարիների համեմատ այժմ կա՞ պահանջարկ քանոնահարություն սովորելու:

-Երաժշտական դպրոց հաճախելը երեխաների համար շատ կարևոր է և պարտադիր չէ, որ բոլորը դառնան պրոֆեսիոնալ երաժիշտներ: Երեխաները պետք է իմանան մեր ազգային նվագարանների մասին ու ճանաչեն մեր աշխարհահռչակ կոմպոզիտորներին: Գեղագիտական ճաշակը ձևավորվում է հենց փոքր հասակից: Սա ներքին դաստիարակություն է, որը յուրաքանչյուր ծնող պետք է հասկանա:

-Ի՞նչ եք զգում բեմ բարձրանալիս:

-Ամեն անգամ տարբեր են լինում զգացողությունները, բայց յուրաքանչյուր անգամ խաչակնքվելով եմ բեմ բարձրանում, որովհետև գիտեմ, որ այդ պահն այլևս չի կրկնվելու: Եթե անգամ նույն ստեղծագործությունը մի քանի անգամ նվագում եմ բեմում, մեկ է, տարբեր է ստացվում միշտ:

-Ի՞նչ նպատակներ ու ցանկություններ ունեք կյանքում:

-Կցանկանայի, որ քանոնահարությունը Հայաստանում իսկապես զարգացում ապրեր, որովհետև բոլոր ժամանակներում մենք ունեցել ենք լավ քանոնահարներ ու պետք է ունենանք ավելի լավերին: Յուրաքանչյուրի ձեռագիրը տարբեր է, մենք պետք է ձեռագրով ճանաչենք նրանց և կուզենամ, որ ստեղծվի այդ ասպարեզը նրանց բացահայտման ու դրսևորման համար: Իսկ նպատակս մեկն է՝ հնչեցնել մեր ազգային նվագարանը լավագույն բեմահարթակներից մաքուր, անաղարտ կերպով:

Զրուցեց Լուսինե Փիլոյան